.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تغییر کاربری اراضی در مازندران اسفبار است

 بازرس کل مازندران، تغییر کاربری اراضی و باغی استان را تاسف بار دانست و خواستار مقابله با این روند شد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، سید حسن قلعه میری پیش از ظهر چهارشنبه در نشست کمیته فرهنگی و اجتماعی با اشاره به اینکه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی بنام خدمت به مردم تاسفبار است گفت: سالانه از فضای سبز استان کاسته می شود و اراضی غیرمجاز تغییر کاربری داده می شوند.

وی با بیان اینکه برخی موافقت های اصولی را از مبادی ذیربط برای تغییر کاربری دریافت می کنند ولی طرحهای مورد نظر را اجرا نمی کنند، یادآور شد: این سبب می شود تا مراکزی که باید استفاده عمومی شود مورد استفاده خصوصی قرار گیرد.

قلعه میری، با اشاره به اینکه شمار بازرسان سازمان نوپای بازرسی در مقایسه با سایر کشورها کمتر است تصریح کرد: تشکیل کمیسیون علمی تخصصی بازرسی راهی برای استفاده از توان فکری افراد صاحب نظر است و باید از توان علمی تخصصی کارشناسان، تشکل های مردمی و غیردولتی بهره گرفت.

بازرس کل مازندران، با تاکید بر اینکه نگاه کاربردی برای عبور از مشکلات ضروری است عنوان کرد: برای حل معضلات جامعه باید نگاه کاربردی داشت و تجربه نشان داده است در بسیاری از موارد وقتی دستگاه یا مدیری، قانون را اجرا نکند یقیناً پشت پرده آن، منافع شخص یا اشخاص در میان است که بر ماست جلوی انحرافات را بگیریم.

بازرس کل استان مازندران جلوگیری از انحرافات را وظیفه ذاتی سازمان بازرسی دانست و با اشاره به مشکلات بخش گردشگری مازندران افزود: برای حل مشکلات باید برنامه ریزی شود و در زمینه ورزش و جوانان نیز باید به دغدغه های این قشر توجه جدی شود که اعتبارات ورزش در کجا و چگونه هزینه می شود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ابوالقاسم عزیزی 3 مهر 1393
تغییرکاربری!!!چه واژه مزخرفی!!!سالهاست که باوجوداین واژه وهزاران التیماتوم
های دیگرهرروزشاهدتصرف جنگلهاوساخت وسازویلاهادرزمینهای غرب استان
هستیم!دراین وسط ادارات مسئول زورشان به بدبخت وبیچاره هائیکه درجاهای
دیگرمیخان یک الونک برای خودشون بسازن میرسه!مثلا درشهرستانهای نکاو بهشهروگلوگاه اگرکسی بخاددرروستای خودش خارج ازبافت برای بچش خونه بسازه هزاران بهانه میارن!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.